کاملا اقتصادی و مقرون به صرفه :: نانو آجر نما

کاملا اقتصادی و مقرون به صرفه

  • ۷۱۴۲

با هزینه کرد حدود 5 تا 15 درصد قیمت آجر (بدون دستمزد اجرا)، زیبایی، دوام و پاکیزگی نمای ساختمان خود را به صورت دائمی بیمه کنید.

چرا استفاده از محصول نانو آجر کاملا اقتصادی و مقرون به صرفه است؟

 

فقط یک دست اجرا می شود:

این محلول با یک بار استفاده آجر را تا عمقی که نفوذ میکند (حداقل 1 سانتیمتر) ضدآب می نماید. از آنجاییکه ماهیت عمل محلول به صورت واکنشی است، با یک بار اعمال آن برروی آجر (به صورت اشباع)، محلول با کلیه عوامل آبدوست آجر واکنش داده و آن را به صورت دائمی آبگریز می کند. لذا اعمال مجدد محلول نانو آجر برروی سطحی که قبلا آبگریز شده است، هیچ گونه تاثیری نداشته و توصیه نمی شود. (برخلاف رزینها که می بایست حداقل سه دست اجرا شوند.)

 

پوشش دهی بالا:

با توجه به ماهیت ابعاد نانو ذرات محصول "نانو آجر" میزان نفوذ و تاثیر گذاری آن بسیار بالا بوده و می تواند سطح زیادی را با پاشش کم آبگریز نماید. با توجه به نفوذ پذبری و جذب آب آجر حدودا 4 تا 7 مترمربع از سطح آجری را می توان با یک لیتر از محلول نانو آجر پوشش داد.

 

افزایش دوام آجر:

آجر ضدآب شده در مقابل باران های اسیدی و همچنین چرخه های مداوم یخبندان کاملا مقاوم است. در نتیجه عمر آجر در مقابل شرایط جوی بالا رفته و در طولانی مدت هزینه های تعمیر و نگهداری ساختمان را به شدت کاهش میدهد.

 

حفظ زیبایی و تمیزی نمای آجری:

آلودگی ها و گرد و غبار به مرور زمان برروی سطح نما چسبیده و با بارش های جوی در آب باران حل شده و تا عمق در آجر نفوذ می نماید. به همین دلیل در شهرها بعد از چند سال شاهد کثیف شدن نمای ساختمان خواهیم بود که این امر در هر چند سال مخارج زیادی را جهت شستشوی نما به ساکنین تحمیل می کند. ولی در صورت استفاده از محلول نانو آجر بر روی نما، آلودگی ها و ذرات غبار که حاوی مواد آبدوست هستند، به سطح نخواهند چسبید. همچنین در صورت بارش باران نیز هیچ گونه نفوذی به داخل آجر نکرده و از روی سطح آبگریز شده خواهد غلطید. به همین سبب می توان گفت که با این محلول می توان زیبایی نمای ساختمان را بیمه نمود.

 

قیمت مناسب:

قیمت مواد نانو مصرفی برروی آجر حدود 5 تا 15 درصد قیمت آجر (بدون دستمزد اجرا) است. 

 

به ما بپیوندید

ساعات کاری شرکت

شنبه تا چهارشنبه ------- ساعت 9 الی 18

تماس با ما

برای ارتباط با ما می توانید از راه های زیر استفاده نمایید:

  • تلفن ثابت: 02166651665
  • فکس: 02166652147
  • موبایل: 09126789287
  • ایمیل: nanoajor@gmail.com
  • آدرس پستی: ایران، تهران، میدان آزادی، بزرگراه سعیدی، 45 متری زرند، نبش کوچه حسینی، پلاک 2 واحد 14