ضدآب - ضدشوره - ضدکثیفی :: نانو آجر نما

ضدآب - ضدشوره - ضدکثیفی

  • ۸۰۲۳

نانو آجر سطح آجر را به صورت دائمی و تا عمق 1 سانتیمتر کاملا ضدآب کرده و در برابر شوره و آلودگی های سطحی کاملا محافظت می نماید.

ضد کثیف شدگی

مکانیسم کثیف شدن آجر به این صورت است که گرد و غبار و آلودگی برروی سطح آجر می نشیند. زمانی که باران با سطح آجری تماس پیدا می کند، کلیه گرد و غبار و آلودگی را در خود حل نموده و (با توجه به اینکه سطح آجر طبیعی نفوذ پذیر است) به عمق آجر نما نفوذ می نماید. در این بین آلودگی ها نیز به عمق آجر راه پیدا می کنند و با تبخیر شدن آب، کلیه آلودگی ها در عمق آجر به تله می افتند. این امر سبب کثیف شدن آجر شده و تمیز کردن آن مستلزم هزینه بالایی می باشد.

محلول نانو آجر با توجه به اینکه آجر را به صورت عمقی آبگریز می نماید، لذا ذرات گرد و غبار و آلودگی های موجود در هوا که عموما آبدوست هستند به سطح نخواهند چسبید. از طرفی با توجه به ضدآب بودن آجر باران و یا آب به هیچ عنوان به داخل آجر نفوذ نکرده و همین امر سبب تمیز ماندن آجر خواهد شد. 

 

 

ضد شوره

شوره، رسوب نمک های محلول در آب است که در اثر تبخیر آب بر روی سطح دیوارهای بنایی باقی می ماند. این ماده معمولاً همزمان با ساخت ساختمان یا مدتی پس از اتمام ساخت بر روی نمای ساختمان ظاهر می شود . در صورت استفاده از محلول " نانو آجر " سطح تا عمق حداقل 1 سانتیمتر ضد آب می شود و در غیاب آب به عنوان حلال نمک های موجود در بافت آجر، شاهد هیچ گونه شوره زدگی در آجر نخواهیم بود.

 

 

کاملا ضد آب

محلول ضدآب کننده دائمی آجر نما بر پایه نانو تکنولوژی با توجه به ابعاد مولکولی در مصالح نفوذ کرده و با کلیه عوامل آبدوست آن واکنش داده و خواص آن را از آبدوست به آبگریز تغییر می دهد. عمق نفوذ بسته به میزان نفوذ پذیری حداقل به میزان یک سانتیمتر بوده و اجازه هیچ گونه نفوذ آب به مصالح را نمی دهد. در عکس فوق مشاهده می شود که آجری که توسط محلول نانو آجر ضدآب شده را از وسط به دونیم کرده ایم و همانطور که دیده میشود، عمق آجر نیز ضد آب شده است.

بر خلاف رزین ها که فقط یک لایه روی سطح تشکیل میدهند، نانو آجر به عمق آجر نفوذ نموده و آن را کاملا ضد آب می نماید. در حقیقت آجر به صورت حجمی ضد آب خواهد شد. لذا در صورت خراشیدن سطح نیز خاصیت ضد آب بودن از بین نخواهد رفت.

 

 


دریافت
مدت زمان: 31 ثانیه

به ما بپیوندید

ساعات کاری شرکت

شنبه تا چهارشنبه ------- ساعت 9 الی 18

تماس با ما

برای ارتباط با ما می توانید از راه های زیر استفاده نمایید:

  • تلفن ثابت: 02166651665
  • فکس: 02166652147
  • موبایل: 09126789287
  • ایمیل: nanoajor@gmail.com
  • آدرس پستی: ایران، تهران، میدان آزادی، بزرگراه سعیدی، 45 متری زرند، نبش کوچه حسینی، پلاک 2 واحد 14